Promile kalkulačka je užitečný nástroj pro převod hodnot mezi různými měrnými jednotkami. Kalkulačka umožňuje uživatelům zadat hodnotu, která má být převedena, a také původní měrnou jednotku. Uživatelé mohou zadat celý název jednotky nebo použít její zkratku. Kalkulačka pak převede hodnotu do všech příslušných jednotek.
Pro výpočet promile existují různé vzorce. Výpis promile znamená stav v násobku jedné tisíciny celku. Znak promile %0 znamená n-tisícinu celku. Výpočet promile je pohodlný způsob, jak převést poměr dvou nebo více podmínek k dosažení srovnatelných poměrů.
Tato metrika je skvělý způsob, jak měřit úspěšnost získávání a udržení uživatelů. Instalace promile pomáhá kromě určení počtu instalací na tisíc zobrazení také měřit efektivitu reklamní kampaně. Pokud můžete získat vysoký počet instalací promile, můžete zvýšit hodnotu CPM, která se rovná CPI x instalace x 1 000. Instalace nových uživatelů navíc zlepší distribuci reklam a jejich relevanci.
Cena za tisíc a cena za tisíc jsou dva termíny běžně používané v reklamním průmyslu. První z nich je průmyslovým standardem pro reklamní náklady a představuje jednoduchý způsob, jak vypočítat náklady na tisíc zobrazení. Vydělením celkového počtu zobrazení číslem 1000 může inzerent nastavit cenu reklamy a sledovat její výkon. Cena za promile je transparentní, snadno srozumitelná a volně svázána s hodnotou. CPM však nemůže říci, kolik lidí skutečně kliklo na reklamu a naopak.
Kalkulačka nákladů na promile pomáhá online inzerentům a vydavatelům vypočítat náklady na reklamu. Vypočítává náklady na reklamu na digitální platformě a lze ji také použít ve spojení s cenou za proklik (CPC). Pomocí této metriky pomáhá online inzerentům a vydavatelům určit náklady na inzerci. Tato bezplatná kalkulačka vám může pomoci určit, kolik musíte utratit za reklamu.