Obsah sociálních sítí může být cenným nástrojem marketingové strategie školy. Jedním ze způsobů, jak využít sociální média, je použití Facebooku Live. Tato platforma umožňuje uživatelům zachytit události na kameru a sdílet je s komunitou. Obsah zveřejněný na Facebooku lze také sdílet na facebookové stránce vaší školy a lze jej snadno filtrovat, abyste zajistili, že váš obsah bude poutavý a zajímavý.
Zatímco mnoho škol dosáhlo pokroku, pokud jde o přístup k technologiím, digitální propast přetrvává. Aby školy tento problém překonaly, musí všem žákům poskytnout vysokorychlostní internet a vhodná zařízení. Poskytování přístupu k cenově dostupnému a spolehlivému vysokorychlostnímu internetu je zásadní pro zajištění toho, aby všechny děti měly přístup k nástrojům, které potřebují k úspěchu.
Recenze na Facebooku mohou být mocným nástrojem marketingové strategie školy. Mnoho rodičů mileniálů si před výběrem školy přečte recenze na Facebooku. Recenze na Facebooku slouží jako reference a jsou skvělým způsobem, jak zvýšit povědomí o značce vaší školy a organický dosah. V důsledku toho byste měli povzbudit současné rodiny, aby zanechaly recenze na facebookové stránce vaší školy. Čím více recenzí vaše stránka obdrží, tím vyšší bude její hodnocení a čím více lidí si váš obsah přečte, tím lépe.
V mnoha zemích jsou školy označovány jako primární nebo sekundární vzdělávací instituce. Základní školy jsou obvykle čtyřleté nebo devítileté a střední školy jsou 3-6leté, v závislosti na zemi. V Německu studenti nemohou postoupit přímo do odborné školy, ale musí nejprve absolvovat všeobecně vzdělávací školu zvanou Grundschule. Kromě těchto škol mohou studenti pokračovat na střední nebo vyšší vzdělávací instituci s názvem Hauptschule, Gymnasium nebo University.
Školy by měly poskytovat prostředky, které podporují správné návyky mytí rukou. Mohou také studentům poskytnout dezinfekční prostředky na ruce, které by měly mít alespoň 60 % alkoholu. Dezinfekční prostředky na ruce by měly být uloženy mimo cestu a měly by být používány pod dohledem dospělé osoby. To je zásadní pro prevenci šíření infekčních nemocí ve školách.
Školy pro školy začaly realizovat své první projekty v roce 2007. První fáze byla zaměřena na projekty rekonstrukcí a výstavbu nových učeben a vědeckých laboratoří. Práce na těchto školách byly zahájeny v červenci 2007 a byly dokončeny v únoru 2008. Ve druhé fázi Školy pro školy dokončily zbývající projekty ve všech deseti školách. Mezi nové projekty patřilo druhé patro nové dívčí ubytovny, obvodové oplocení, vybudování vrtu a rekonstrukce vodovodních systémů.
Komunikace mezi školou a rodiči je pro rozvoj dětí klíčová. Rodiče a učitelé se musí zapojit do vzdělávání svého dítěte a pravidelně s ním komunikovat. Silný vztah mezi domovem a školou pomáhá dětem rozvíjet pozitivní postoje ke škole a učení.