Jak zrušit email

V některých případech můžete chtít zrušit e-mail, který jste odeslali. V těchto případech můžete použít funkci zrušení vašeho e-mailového systému. Webová pošta Google vám například umožní zrušit e-mail až 30 sekund před jeho odesláním. Naproti tomu Outlook vám poskytuje delší časový rámec.

Nejprve zadejte e-mailovou adresu příjemce e-mailu nebo název účtu do pole Komu. Stiskněte tlačítko "Odeslat" a objeví se vyskakovací zpráva "Zpráva odeslána". Ve spodní části vyskakovacího okna klikněte na odkaz „Zpět“, abyste vyvolali e-mail, který jste právě odeslali. Poté klikněte na tlačítko OK pro potvrzení vaší akce. Jakmile svou akci potvrdíte, bude e-mail vrácen do stavu konceptu a můžete jej upravit.

V systémech iOS a Android můžete e-mail odvolat kliknutím na „Zrušit odeslání“. Tato funkce je dostupná na záložce 'Nastavení'. Klepněte na „Odeslat období zrušení“ a vyberte požadovanou dobu v sekundách. Můžete si také vybrat konkrétní datum v minutách a vrátit e-mail zpět. Pokud jste v minulosti omylem odeslali e-mail, nezapomeňte jej vrátit zpět, než odešlete další.

Pomocí aplikace Outlook klikněte na „Zprávu znovu odeslat a odvolat“ a poté na „Odvolat tuto zprávu“. Pokud jste e-mail odeslali omylem, můžete pomocí této možnosti jeho odesílání zastavit. Před zrušením zprávy však budete muset počkat na odpověď od příjemce. Chcete-li získat přístup k této funkci, musíte být přihlášeni ke svému účtu Gmail.

Pamatujte, že čím více budete se svými zákazníky komunikovat, tím úspěšnější budou vaše marketingové kampaně. Vytváření průzkumů je skvělý způsob, jak získat zpětnou vazbu od vašich zákazníků. Ujistěte se, že otázky průzkumu nejsou příliš dlouhé a jejich vyplnění netrvá dlouho. Přece se nemůžete zavděčit všem.

Přestože zpravodaje o zrušení nejsou tak účinné jako děkovné e-maily, mají své místo ve vaší e-mailové marketingové kampani. Mohou vám pomoci získat zpět ztracené zákazníky, snížit míru odchodu zákazníků a udržovat zdravé vztahy. Aby však byly efektivní, potřebují podporu dalších e-mailových kampaní. Jednou z takových kampaní je vaše e-mailová kampaň na podporu zákazníků.

Někdy je e-mail odeslán nesprávné osobě. Při odesílání e-mailu je běžné udělat chybu, ale tento problém můžete snadno vyřešit tím, že zprávu před naplánováním odeslání opravíte. Kromě úpravy zprávy můžete také zkontrolovat, zda ji příjemce již obdržel.

Vyvolání e-mailů odeslaných do vašeho desktopového klienta Outlook vám pomůže vyvolat e-mail, který mu byl zaslán. Tyto metody však nebudou fungovat, pokud je e-mailová adresa příjemce mimo vaši organizaci. Pokud k tomu dojde, budete muset napsat e-mail znovu a omluvit se.